今朝10:10起左身`THEN刷牙洗面`之後打比雪雪問可吾可以去佢HOME`11:00到出門口`去到搞左1大輪之後就冇去到LU*唉`本身吾系幾HAPI`之後刀冇野啦` 今日個PARTY開吾成`今年既生日系1D生日既FEEL刀冇囉`生日歌刀冇聽過呀/.\唉`我會記住你地每1個人所做過同埋講過既野架`經過左今日`我明日左好多野囉HURT!!!好懷念以前同KAI WING玩果D生日PARTY呀>< 睇左你個日記其實我真系好難受架`個刻你爆粗個時我真系FEEL到比自已個BF屈我個時既感受囉`深深地感受到!!! P.S.我老母吾比我入$$呀`SO你地打吾到我手提架喇暫時` 我介手吾系為埋堆為曬命囉`難道由小學到E家你刀吾知我吾系D咁既人??? 其實講到呢個地步`又有冇人真系明白我諗緊乜?? 明我既感受???
刊登時間::2006-04-11 02:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]