今朝本來諗住7:00起身架*點知起吾到囉!!!好在YUKI 7:45個時打比我姐*如果吾系就抄吾到書喇=]]又要比人罰架喇=V=抄左少少`之後番去LUU!!!無聊唷"放左牙SIR話抄得吾夠多要留低抄過`預左架啦刀=V=抄多左少少又走得LuU=3=番去睇碟*THEN12點幾開左電腦=]]傾左1陣到啦[[YY你好似冇心機咁既?!T^T]]我就出門口番個死人中文班喇*又系等放囉*3:00睇左佢1陣跟住就走左*同牙媽去買33*無聊得恨]]我買左條紫色既長褲囉=]]跟住番學校*去平台見到陸威宇囉*同個2E既男仔踢波`佢2條低能仔`陸威宇仲系到用個波踢我牙PK*哼哼哼.\ /.BUT2E果個男仔幾好人架!!!佢走個時問我做乜吾打社排...話入左可以同佢1齊打喎]]我聽到刀O哂嘴`我問佢有冇女`佢又吾答我喎*HA!之後搵埋IVY就走LUU*成班1E企系門口吾知系咪等我=V=我吾夠膽出去牙*咁多人系度`SOR牙!!!>W<哈哈`我今日系中文班張WS到睇到呢句野[[愛是鑰匙,,恨是枷鎖]]好似你送比我個條鍊牙=33= 點解好似吾同左咁架>W<
刊登時間::2006-04-22 06:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]