今日返學果陣係落雨,峰冇帶傘,
我琴晚明明send左sms比佢,
叫佢帶傘,點知佢都係冇帶!
今日約左某人幫佢整d野,
噢...搞到呀張自己一個行返學校,
真係唔好意思啦!
上外籍既英文堂,我一d心機都冇,
可能因為佢既關係,miss仲未返到黎,
所以我地冇pe堂上,不過就係班房都播歌聽,
個呀sir好黑人憎lo,
數學派返測驗卷,真係比上次低分左,
不過我果組d成績都唔錯,
好彩有番簡拉高d分,哈...!
上上下數學堂,令君流鼻血,
之後我聽到pinky話叫峰(因為君係峰果契女),
我開始唔笑了,成堂都冇講過野,
因為我想喊,連美欣坐我咁遠都知我有野,
d眼淚好想流出黎,但我合上雙眼,
強行地閉上,唔比d眼淚流出黎!
今日叫左外賣,因為出面落雨嗯,
小息搵唔到呀蟲,所以冇幫佢叫埋飯,
佢嬲左我地呀,嗚...我好驚蟲蟲發嬲牙!
之後兩堂pth都好悶,我訓左幾次,
不過比miss既眼神"啤"醒左,
唉...想訓又唔比訓,真係慘!
放學我同小慧,仲有某人去買野,
因為某人話整夥比我地食,哇哈哈...
希望d野食我食左唔會肚痛啦!
""今日發生既野,一d都唔開心,仲好想喊添""
|