| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 24 日 星期三  |
2007-01-24  |
分類: 未分類 |
今日,,好唔開心!同平時一樣,,反學...上堂,,第一個小息{訓左教!勁正}
又上堂,,到第二個小息{係課室,,凍到我死!},,跟住又lunch{嗚~},,
鴻興嬲左我呀!{對唔住呀興興豬,,唔好嬲我la! 係我衰!我靜係鍾意你1個炸,,唔會鍾意其他人!}
到左放學,,去黃金{唔見左老公!}玩到6點,,閃人!{閃左去高登搵老公...5見;再去左新細記..都5見;
最後去反黃金...5見佢!嗚嗚嗚!}你知5知我會好掛住你ga,,又5知你去左邊!!反到家{同輝輝傾左陣電話}
跟住我又打左比鴻興!{問你又咩都答5知! 玩野咩...我真係想見你ga!做咩要答5知wo!?}
之後就食,,訓!
|
2007 年 1 月 22 日 星期一  |
2007-01-22  |
分類: 未分類 |
打番依幾日先,,前日20-01-07:落左婆婆度,,跟住去左黃金{見到叉叉同大佬堯!}
玩到6點幾就同小杰佢地走左,,跟住反家{悶!}好快到夜晚,,食完飯,,睇tV,,msn...
{同波神傾msn傾到2點幾到,,ha..佢真係好得意!}跟住3點到訓左
跟住就係琴日21-01-07:訓左好耐- -12點先起身,,跟住食左個米粉{用左15min!}之後又再訓過keke!
2點又起身,,拎袋+換衫!跟住陪媽媽去左沙田{行街+食飯!}其實係同佢d fd1齊食-5-"
{都ok好食la,,碟魚係最好食果樣ha...!}到左夜晚11點幾先反到{嗚~~我反到鴻興都巳經off左 好掛住你呀-333-"!}
反到就沖涼,,睇tV,,仲有msn...{又同波神傾haha..好好笑呀!我係度睇'粵語場片'ke..笑死我 !
我就係咁笑,,波神兄就係咁o嘴,,ha...!就係咁,,笑笑笑..又到3點幾}訓!
到左今日,,冇咩特別事發生!玩下食下,,又放學lu{搭86見到談x恆!}同佢食左m記,,跟住就反家lu,,
反到去...呀媽又叫我訓{由5點30訓到9點15!}離譜ga,,本來諗住早d反到同鴻興傾msn ga ma,,點知又叫我訓- -妖!
跟住又係食玩訓-33-
|
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
2007-01-19  |
分類: 未分類 |
打番琴日果篇先,,18-1-07: 反學,,得1份試卷係合格{地理!}簡直係奇蹟-33-
不過都係意料之內ge事haha,,不過其他都5合格,,5知點算,,唯有等下學期再努力!
好快就LuNcH,,出左去{本來諗住落小澤,,點知得黃天佢地,,悶!}
跟住落去下層,,見到DoN,,於是跟住佢去玩-33-,,咁上吓,,就反番學校- -
到放學,,去左高登{大佬堯,,輝輝,,細X}玩到6點幾,,又問大佬堯借$${7點反到家!}
到左今日,,19-1-07: 反到學校,,抄野x4次- -",,{仲還晒d$$!}跟住小息食野,,第二個小息就去交野-5-
LuNcH,,同MaTtHeW兄食野,,跟住輝輝行過黎坐,,食完就反課室玩,,其實好無聊
{坐係鴻興個位度冇野做,,同大佬堯吹水,,悶悶地!}跟住過多3堂,,放學LU!
同大佬堯去左高登,,跟住輝輝都黎,,5點幾到,,豆釘黎玩!{又要借$$!> <}好快6點30我地閃左
{閃去新細記搵鴻興!}去到,,見到叉燒佢地,,又係玩信長{悶!}7點幾,,叉叉閃左,,
好好笑> <"{詳細自己去問佢La!}跟住佢地玩多陣,,就ON勁舞!我用左鴻興個Ac玩,,
新細記D椅真係大{我同鴻興坐1張!}勁好玩-333-,,9點到就閃晒{黃鵬鵬冇閃到!}
跟住1齊反家-33-"{時間真係過得快,,咁就過左1日LU!}今晚可能遲D先訓!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 44 | »
|