今日佢地幫LoLo搞左個生日part....
去左蝴蝶BBQ丫....'
好多人黎左.....10幾個丫''
筠筠都有去丫....
十分熱鬧=]
之後佢地落左水到玩.....
仲拖埋我落去....搞到濕曬''-.-
頂你個肺-.-''
12點幾我地就走左Lu.....''
LoLo.....'生日快樂丫=]
*********************************************************
原來我媽咪佢11點幾就返左黎喇.........................'
開心到跳樓牙....=]
買左超多糖比我食丫=]
*********************************************************
XD
|