喱兩日既JNCO~訓練.....
感覺10分好-.-"
從未試過......企係到都訓得著(差D)-.-
由其是個個PT-.-"
10分好玩.......-.-"
****************************************************************
識左個17碎....但係智商仲停留左係...XX......既人......!!!
佢幾搞笑......"人品吾錯"
係衰人當中佢已經好好人嫁喇"
*****************************************************************
今次係我玩咁耐AC~
第一次同D男孩子一齊訓....."
好無奈....................
係咁講D變態野......
好似當我地D女仔死曬咁....~
-.-"
********************************************************
今次一定升吾到啦......
咁多野吾識...
唉.........''
頂佢個肺........!!!!
曬我D時間....浪費我D體力...."
凸.............................=[
|