`♥_LYANeverland™
✖珍惜手邊的幸福`
不要等到失去以後才悔不當初。
♥_也許
您的一生也就 ;只有那麼一個人會真正用心在您身上▁▂▃▅▆▇█

_____ ㄖ ++ 其實…*〝很想擁著您〞\/\\*...×
YAN_V
暱稱: {♥}--Lyan`.
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
Rilakkuma`
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-02-17
2011-12-03
2011-11-18
2011-10-18
2011-10-17
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
風乂鳴 (W1NdnaRuTo)
KEI ]* (crystalkei)
小文 (AlanManYP)
JokAr (kit94721)
YukI** (suki_05020)
fuligi (pig616151)
-'ゞ ♥臭MO (kama0a)
呀龜;) (KK_KK)
婷=] (KYTING1223)
鄭MIMI----白D boy (chengmimi)
乂嵐卍∼∼ (a32105987)
`小敏<3 (kittyhelloya)
upset-ren (ren2)
bbg (deadpeople)
[= Kaman =] (kaman4199)
siuyan (nancy_siuyan)
呀南.___.V (antoniotsang)
【_Ching﹏ (chingxox)
Hayes' ' ' (Nelson950830)
Woody賢 (woodytong)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 541
今日人氣: 0
累積人氣: 6048
2011 年 9 月 26 日  星期一   晴天


2011-09-26 分類: 未分類

點解嘅?
點解你會寧願訓教, 都唔肯陪多我幾分鐘?
訓多個幾分鐘, 對你黎講真係咁重要咖咩?
如果呢幾分鐘對你黎講真係真係咁缺一不可,
咁你要我黎做咩?
你大可以由朝訓到晚, 唔需要我咖...
咁點解你要要我...?
有時間我真係唔明到底我企左係1個咩POSITION...
我唔識幫我自己定位啊, 你幫我啊,
到底我仲應唔應該咁重視你...
點解我可以做野做到十二點幾, 就係為左陪多你半個幾鐘,
而你唔肯係十點幾嘅時候陪多我幾分鐘......
我真係好失望...
你要我成熟啲,
咁我唔搵你囉,咁我唔再咁痴身囉..
你都係唔想我咩都靠你之嘛...
咁我放手畀多啲自由度你, 畀多啲發揮度我囉...
咁樣好未啊? 咁樣夠未啊?
咁樣你可以重視我多啲未啊?
我真係痴線咖啦....
我知你多野做, 好攰,
但原來陪多我幾分鐘...真係咁難...

 

發表時間:2011-09-26 11:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2011 年 9 月 22 日  星期四   晴天


2011-09-22 分類: 未分類

我不需要太多,
我只要過得有意義。
不喜歡現在忙碌的日子,
很討厭。

聽說過了半年以後,
熱情會退減。
珍惜眼前人,
簡單的道理千百萬年來都不變,
但是做到的又有多少個﹖

我已經很努力地控制情緒,
都差不多個多月沒發脾氣了。
但最後一句指示不清晰的「SET UP」…唉

有很多事也想做,
但時間擠不出來:(

發表時間:2011-09-22 10:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2011 年 9 月 11 日  星期日   晴天


2011-09-11 分類: 未分類

She is so useless
since she could break the valuable-meaningful-memorable one before,
and she could forget this lesson,
then lost another lovely one.
Those are buckled
on the phone.
Sigh.

發表時間:2011-09-11 09:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2011 年 8 月 25 日  星期四   晴天


2011-08-25 分類: 未分類

好耐冇打嚕~_~

諗返起呢個暑假, 都叫做過幾唔錯啦:D?

做得最多嘅野, 莫過於係同S.K.Y.1齊!0!
(當然, 少不了我的溫馨時間XD)
好想多謝S.K.Y.嘅每位同我過左1個咁青春嘅暑期!
我好開心!
雖然有啲人成日甩哂底, 但唔緊要咖, 因為我都過得好開心:DD!

一個暑假溜兩次冰, 應該很滿足了吧?
hehe, 由1啲都唔識, 學到可以自己溜到,
都算係咁啦hahaxd
一個暑假兩次camping, 也應該很滿足了吧?
雖然2次性質都唔同, 但我都好享受:D!

另外呢.
好開心七夕個日同bb玩貓貓咁過XD
第1次拍緊拖咁過中國情人節:P
第1次入機鋪0.0

發表時間:2011-08-25 11:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2011 年 8 月 3 日  星期三   晴天


2011-08-03 分類: 未分類

真的不曉得是我懶 還是感觸太少?(sigh)

今日開會
有個壞消息.
就係至今個活動仲未有人報名參加.
聽到個陣真係好down.
星期6都搞活動啦, 仲未有參加者..sosad
最後 我地公器私用 fd搭fd...
唉.

忽然好想你 你會在哪裡/_\
真係未試過冇咩音訊..
好想好想聽到你把聲..
你聽日幾點返黎啊sosad

發表時間:2011-08-03 11:04 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]