| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 9 月 26 日 星期一  |
| 2011-09-26 |
分類: 未分類 |
點解嘅?
點解你會寧願訓教, 都唔肯陪多我幾分鐘?
訓多個幾分鐘, 對你黎講真係咁重要咖咩?
如果呢幾分鐘對你黎講真係真係咁缺一不可,
咁你要我黎做咩?
你大可以由朝訓到晚, 唔需要我咖...
咁點解你要要我...?
有時間我真係唔明到底我企左係1個咩POSITION...
我唔識幫我自己定位啊, 你幫我啊,
到底我仲應唔應該咁重視你...
點解我可以做野做到十二點幾, 就係為左陪多你半個幾鐘,
而你唔肯係十點幾嘅時候陪多我幾分鐘......
我真係好失望...
你要我成熟啲,
咁我唔搵你囉,咁我唔再咁痴身囉..
你都係唔想我咩都靠你之嘛...
咁我放手畀多啲自由度你, 畀多啲發揮度我囉...
咁樣好未啊? 咁樣夠未啊?
咁樣你可以重視我多啲未啊?
我真係痴線咖啦....
我知你多野做, 好攰,
但原來陪多我幾分鐘...真係咁難...
|
| 發表時間:2011-09-26 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 9 月 22 日 星期四  |
| 2011-09-22 |
分類: 未分類 |
我不需要太多,
我只要過得有意義。
不喜歡現在忙碌的日子,
很討厭。
聽說過了半年以後,
熱情會退減。
珍惜眼前人,
簡單的道理千百萬年來都不變,
但是做到的又有多少個﹖
我已經很努力地控制情緒,
都差不多個多月沒發脾氣了。
但最後一句指示不清晰的「SET UP」…唉
有很多事也想做,
但時間擠不出來:(
|
| 發表時間:2011-09-22 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 9 月 11 日 星期日  |
| 2011-09-11 |
分類: 未分類 |
She is so useless
since she could break the valuable-meaningful-memorable one before,
and she could forget this lesson,
then lost another lovely one.
Those are buckled on the phone.
Sigh.
|
| 發表時間:2011-09-11 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 8 月 25 日 星期四  |
| 2011-08-25 |
分類: 未分類 |
好耐冇打嚕~_~
諗返起呢個暑假, 都叫做過幾唔錯啦:D?
做得最多嘅野, 莫過於係同S.K.Y.1齊!0!
(當然, 少不了我的溫馨時間XD)
好想多謝S.K.Y.嘅每位同我過左1個咁青春嘅暑期!
我好開心!
雖然有啲人成日甩哂底, 但唔緊要咖, 因為我都過得好開心:DD!
一個暑假溜兩次冰, 應該很滿足了吧?
hehe, 由1啲都唔識, 學到可以自己溜到,
都算係咁啦hahaxd
一個暑假兩次camping, 也應該很滿足了吧?
雖然2次性質都唔同, 但我都好享受:D!
另外呢.
好開心七夕個日同bb玩貓貓咁過XD
第1次拍緊拖咁過中國情人節:P
第1次入機鋪0.0
|
| 發表時間:2011-08-25 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 8 月 3 日 星期三  |
| 2011-08-03 |
分類: 未分類 |
真的不曉得是我懶 還是感觸太少?(sigh)
今日開會
有個壞消息.
就係至今個活動仲未有人報名參加.
聽到個陣真係好down.
星期6都搞活動啦, 仲未有參加者..sosad
最後 我地公器私用 fd搭fd...
唉.
忽然好想你 你會在哪裡/_\
真係未試過冇咩音訊..
好想好想聽到你把聲..
你聽日幾點返黎啊sosad
|
| 發表時間:2011-08-03 11:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|