|
[ 曲終1剎那`人群內的你. .不知去向 ] !
內心在哭仍需微笑`誰愛流淚的咀臉?!` |
|
°\/||像個{啞巴`}. .無能為力講 -多愛他, |
| 金日,,
吾記得左要番學*
SO冇番..
諗住去MA ON山拎番校服*
點知吾想行''
SO,,
都係冇去到'''
之後落左去搵思思-]
佢吾你龍門居;;;
甘我咪去富健搵LO*
我甘聰明..
SURE搵到喇..
6點幾-]
嘉俊N牙希果D上左黎*
之後牙希吾知做咩就同左牙峰佢地打波*
吾知吾解,,
係同1個地方,
出現左3個人..
種FEEL好吾知點甘!
冇耐我就酒左''
上左牙E到
之後出左吉島*
買野..
買完酒LU..
10過左良景*
11點番左黎..
叫左牙希落黎拎野*
甘佢落到黎吾通吾HEA陣咩..
甘我地又HEA左個幾中..
時間過得好快牙!
同佢HEA完
佢送我番屋K..
番到屋K又比人點左去買野..
算..
金日心情好*
嘻嘻...
落到去又見到牙希..
哼..
比佢客*
客死人咩!!!
做完牙4,,,
佢又送多次'
番到屋K就打比思思*
ON MSN..
同人CHAT左陣MSN甘LO..
我 222個 都吾會 選擇 0的* 我最 囍歡 的人 都不是 你們!-]
|
| POST''s TIME..︰2006-08-15 04:25 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
°\/||像個{啞巴`}. .無能為力講 -多愛他, |
| 對你,
沒有什麼希望了!
__________
_____________
_____________
_________
如果 你咁FeEL的話..
我都冇話可說了*
對你沒有什麼希望了
只可 說 我心淡了-]
你說,我對佢好..是...我是對他很好的*但你有想過你自己嗎?!
你自己想清楚,我對你怎樣吧*我識你的時間比他長..
我真的是對他好過你嗎?!如果你說,好便好了!'我也沒說話好說-] |
| POST''s TIME..︰2006-08-14 04:05 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 25 | »
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|