呢幾日上堂都好乖下.. 聽下書.. 講幾句咁 /0\ !* 夜晚都係去跑步!
發覺左依家學既野都吾係難..* 發覺自己開始好似肯去認真咁讀書!.. 希望係真=]
我要升中 5 * ..
今日D堂過得好快..* 放左學就同左家偉去 訓導搵B.Chan 教我地果份sba D字點讀...我終於識讀晒啦..哈*
我吾會令你失望架.. 1定要Pass ;] 之後就番左屋企 *
2月13就係田徑學屆.. 早2日聽完桂忠話 1500米 最快記錄 都係用左5分鍾到跑完.. 之後呆左呆*
吾敢去諗800米要幾耐跑完/_________\ *
仲有大把時間..* 1定練番D氣 .\/.! 2月13 放馬過泥nA ;] 無獎都要有証書
聽日 我要去踢波! 吾想補課*.. 唉,,早知上堂吾訓覺啦.. 搞到依家咁樣/0\
下個禮拜就係班際5人籃球啦* 加油Xd
|