正呀!!
D時間過得好快~.. 2點9落左禮堂-,-
之後人有三急 去廁所-,- 點知見到陳偉霆係到拍籃球板囉-3-.. miss chan 仲要話D家賓咁曳囉-,-* 笑死XDD
有幾個明星泥左唱歌A0A*. . 呵呵~~~ 握晒手XDDD 相信D相應該擺上YES-,- 慘了!/_\
梁炯榮仲同猿人講話 會係東張西望到播-,- 0N9* 真係吾知比咩反應佢好!
近排班房好多野都爛晒-,-* 破壞力極強的4c班-v-*.. 今日又比我扯爛埋張枱腳xddd!
就快考試啦!*.. 努力吧*..
時間過得認真快/_\
|