yaya! 電腦正式回歸我的家<3 !
無電腦既日子真係好悶~_~ 好彩有你同我sms 呵呵呵呵~
7/13
同你去左睇殺人犯!! 套野太正啦xd !
屋企又細左啦/_\!!! 屋企人開資真係大xd* 又多左部電腦=)!
就快要補課啦€_€ 救命!!