11號快D到
中五既生活真係好辛苦 ! 未試過可以早訓
有人話9點番 到第2朝番都仲係好攰 好眼訓
咁辛苦既日子.. 真係第1次* 吾經吾覺又1個月 好快就到會考
心情都好似無乜緊張 ! 仲係好無視會考 呢1關 相信到時出泥既成積 好定壞 我自己都吾會介意 !
(講就咁講 ! 讀到當然會讀 讀吾到又要諗定條路 )
煩 !