夢幻組合 總是覺得比上年的4c 強 很多 !!
明天就來班足 ! 可惜我不能踢足全場 .. 我隻腳幾時先好番呀 .\/. !
今日練波 發覺腳傷 係踢波既時候係吾會痛 =)* 吾通係要踢多D波先好番 XDD* 係就好LU ~~
下堂PE堂開始要跳舞A_A* 話咁快就有人搵我做partner 哈哈!*
相信PE堂 1定好爆笑XDD!!!!