13/12
家長日 ,, 今次真係考得好差 !
點解我1年比1年懶散*
下次就係考mock 到依家都仲係吾肯溫書
上堂都仲係吾聽書 ,, 為何 ?!*
睇到份成績表 都吾知自己想點-vv-*
得番4個月 要係會考拎番幾分 真係有D難!!
睇泥 聖誕 新年邊到都吾洗去 可以係屋企溫書!!!!!
的確無人係蠢 只有懶 !!