我的朋友們請妳們唔好唔開心啦!!
可以嗎??
如果妳們唔開心我便是更唔開心的這個...
好嗎??
我唔想睇住妳們因唔同既事而唔開心呀!!
依2日諗左好多好多野呀!!
霖thx妳講左這個feeling比我知
我先諗到呀!!
唔知你有無誤會了係霖中意你呢??
但根本唔係呀霖,而係我呀!!
你知道嗎??
係我中意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔係呀霖呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
知嗎??
我係真的中意你架!!
唔係挽下挽架!!
我真的想你知道呀!!
今曰在你面前喊左
係唔係好樣呀??
但係真的忍唔住囉!!
如果唔係個死8婆我都唔會在你面前喊左出來
死8婆打打打...我呀媽都未打我啦!!
妳就出手...咩事呀!!
唔當就唔當啦!!
洗擇日呀!!
唔中意囉!!!死8婆扮x哂野!!
|