除左番學同d朋友仔挽之外,
可以令我開心既時間只有3個...
1..同呀霖傾電話
2..見到你既時候
3...星期6夜晚去draw room既時候
依4個便是令我開心的時候!!
愛情係點咩??
有人話愛情係朱古力
愛情好似朱古力禁??
好似真係喎!!
有時候會好sweet
但有時候更會有苦澀
愛情什麼時候先番去我到??
愛情這件事真是令我
摸不著頭腦的...
只想見到你同埋可以同d朋友仔挽
係everyday..for everytime呀!!!