日日都係自己1個響屋企
其實自己1個都唔係唔好呀!!
但係有人響自己身邊同自己1齊會更加開心更加好囉!!
7月頭係開心係超開心tim
但係1到7月中or7月尾呢,
就會日日都係1條友禁過!!
咩人唔係要1齊先可以生活到架咩??
點解我就永遠自己1個bor??
點解??點解??
我唔想再係禁啦!!!
知唔知呀?!
我好辛苦ar!!