金日便服日...
個個都著哂便服禁..
我同霖就著番校服番去..都唔想著便服番學比人睇
好樣衰架嗎!!
今日午息真係比你笑死我呀!!原來係一個小誤會..
係我地禁多個誤會左你...
朝早黃sir著左校服提早番班到..
等潘sir黎到..d人問潘sir"黃sir呢?!"
潘sir見到黃sir之後大家都笑死左
今日真係好開心呀!!!