就黎christmas啦!!唔知你地會去邊挽呢?!
不過我唔洗等到christmas就巳經挽得好開心啦!!
12月22日:同霖去左睇戲..."吸血新世紀2"
嘩~~真係好好好好睇呀!!
12月23日:真係金日...朝早同成班小學fds一齊番探d老師
點知最想探個個老師又無番...搞到大家勁唔開心囉!!
哈哈'見番d小學fds好開心呀!!好多都變左..d男仔變得最勁囉!!
之後同佢地一齊成班去食lunch...哈哈'佢地超搞笑..
食完之後,去搵霖番屋企整cheese cake
唉'唔知個cake點呢?!
金晚christmas party好開心呀!!!!!!!!!!!!!