| «‹ June 2013 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|
2010 年 4 月 24 日 星期六  |
| -`第一次up blog |
分類: 未分類 |
-'你明唔明呀,吳仲明
-'今朝,超悶悶悶悶
-'之後洗頭;7點五啦
-'走啦,唔想理呀媽
-'冇人,好好好好衰呀d人
-'一早係到打架
-'老豆番來啦
-'比枝多多你;xd
-'上去啦...今日係比賽呀!!死死死
-'到我地啦
-'冇用啦....係係係我地lose
-'你地B班勁d
|
|