好野.. 今日我終於有得自己帶細老出街..
不過就好似hugo咁講.. 我做左半個媽媽=)
話說今日11點幾就返到學校..
HUGO尋晚話好鐘意細路仔..
今日竟然轉態話覺得細路仔都幾煩下..哈哈
佢咁講皆因見到我細路..=)
細老今日唔肯叫人..
不過之後肯叫.. 但就真係好鐘意叫人做衰人囉=)
仲好鐘意同哥哥玩超人打怪獸添^^''
佢咁鐘意同bosco & hugo玩我諗都係有原因既
因為佢地都係成個大細路咁囉..哈`
我細路仲話下個禮拜都要返黎同D哥哥玩..=)
我估大家都覺佢煩咖啦.. 至少我覺''
不過咁細個既細路係得人鐘意咖啦=P
mike都幫佢影左好多相..`=)
佢又識得叫dr liu做「螞蟻姐姐」..^0^
{ 唔好怪小朋友咁識世界=) }
又識叫馮馮做「包菇菇」.. ><''
今日我都玩得好開心..最衰係太曬- -''
玩到3點幾.. 馮,sally同我就去左JOE屋企打麻雀..
呵呵.. 我又進步左了-v-''
then.. 5點幾就走lu..
alan同哥佢地游完水..但又唔返屋企sin..
辛苦哂!=P
P.S 代我細老同各位哥哥..
講聲.. 多謝!=)
佢真係玩得好開心!
|