返學..又係咁喇 今日仲見到MR CHAN
今日有份做MC 都唔知點解今日特別緊張 >"< 可能係沙聲啦因為
總之死左 上台讀錯左4次 -33- [[ 反思中 ]]
算了吧..不提呢個先
第1堂中文喇 好快就放左我地啦 溫SIR就唔同呢 -V-要我地係出面等
之後MATHS..吵吵鬧鬧之中又完左
小息..同FUNG去STAFF ROOM出面企啦 {第1次唔識點做 -33-
THEN就上L.S喇 冇咩特別 都OK易''
仲有上BIOTECH DR SUEN教呀XD 大半堂係到講揀理科既野
我諗住揀理黎讀呀 希望MATHS加油D喇!!!
LUNCH又要當下值..
LUNCH TIME之後..MS SZE同MR LEUNG話下星1要調位啦 我會同邊個坐呢?!!!?
之後ENG又睇尋日個套野啦 D DOGDOG好可憐呀..
L.E係MR CHAN教我地喔 第1堂都幾好 不過..}}
放學就去PERFECT到開左陣會啦 搞到fing唔開心..對唔住喔><
仲有 好似KELLY咁講的說 有兩個人企係出面好得意呢..'
之後就同SALLY佢地出左去買整BOARD既野
仲未整好 -V- 我地做到6點幾架啦
不過有KELLY佢地陪我.FING同SALLY XDDD
走個陣比人嚇黎嚇去..'' 我投降了-V-
P.S:::今日終於知TONY個名係講緊咩野喇!! XDD
|