| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
  
|
| |
|
哈2(*尼幾日考試,,刀可以早走!!放左學去左打麻雀!!有1日去左牙倫屋企打''超開心*本來輸$$咖,,好在我D運氣刀吾輸得去邊''後尾嬴番,,開心到爆''甘早放學雖然好自由!!旦系好掛住返正常既日子也''嗚2*
''對考試1D感覺刀冇*仲系覺得玩玩下甘,,[[[[表哥話]]]]有LEE種心情既人真系死得咖喇,,不過算la*點刀有人幫我墊屍底既,,,,,,,,|-|aaaaa*
P.S.我很需要朋友對我的愛!!朋友既愛比任何野更重要,,
有你你你既陪伴---我可幸福足1輩子,,傻仔''

|
| 刊登時間︰2006-03-05 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
  
|
| |
|
1日1日甘過*D關係就1日1日甘差落去*有種好想快D離開既感覺*我對某D人實在忍無可忍喇,,我最憎D人1時1樣,,我吾想再對住D甘假既人''好令我作嘔牙,,不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂不知所謂
什麼叫朋友???吾好系我面前就扮FD*背後就講我''我1世刀吾會原諒lEE D甘既人咖,,
愈黎愈愛你*討好你叫我歡喜<,,>3<''

|
| 刊登時間︰2006-03-01 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
  
|
| |
|
唉,,吾知點解!!就黎冇得返學lEE種感覺。原來系甘難受''甘吾習慣咖..嗚嗚]]好吾捨得5B牙,,
要開始學識獨立喇,,搵野做''同埋讀書''有1種恐懼!!因為吾慣;,,好長遠牙已經諗到,,不過就黎發生咖喇;'-︵-*[[[[搵1個真正既朋友真系好難咖咩''身邊既朋友真系吾可信咖咩''無論同你有幾FD刀好''刀會出賣你,,講你是非,,,,,,,有D野仲可能會暪住你自己刀吾知咖!!討厭''我吾希罕有lEE d甘既FD*1個人只要用眼神黎睇''就可以知佢對你點咖喇。好假咖,,真系好假*當你`FD既話就會乜刀信你,,吾開心既時候刀會安慰你也,,我覺得系我腦海裡面,,所有甘好既人刀慢慢消失喇*同我玩既就有好多!!但系諗落去真心對我既又有幾多個牙,,5隻手刀可能冇!!
甘耐既日子裡面,,剝菜''先可以俾到1種真心既感覺我,,雖然同你生疏左''但系我仲記得系3D既日子咖,,【誰是我的真知己】??
|
| 刊登時間︰2006-02-26 04:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
  
|
| |
|
今日lAST DAY喇,,唉唉唉,,超吾捨得牙''好酸牙個心*今日遲左到,,
悲哀''第1/2堂系中文---作文]]作畢業感言,,吾知點解冇心情作''星期2先交俾佢''好快就過左lu*之後上膳宿,,2堂長訓''好攰丫''訓到第2個小息,,起左身''之後上科學。派番哂D w.s;俾我地''派完就各自做野,,傾計''之後打鐘上電腦*最後1堂俾番個好印象佢地喇,,跟住lunch喇,,去左富寶最尾食*傾計,,煲煙之後返左學校喇''跟住上會話,,又系派野''之後傾計''綜合堂落左去採排''同嘉洛仔''祼游''牙倫,,最尾個堂週會''個週會系俾我地中5既,,我上去唱歌丫''●梁詠琪_TODAY●--之後睇番LEE兩年發生過既回憶,,睇老師對我地既心聲,,睇到雞毛同電腦陳打俾我地既野個陣''D眼淚流左出黎牙,,唉*超感動,,好想系個1刻停落黎''>︵<*放學個陣抄書''之後等左1陣落去馬鞍山公園搵啫喱,,我地5點幾落到去''玩左陣,,去左牙倫屋企換3''之後去食野,,跟住返返去公園..等佢地''又玩左1陣,,等到差吾多10點佢地先落到黎..激Q死''佢地1落到黎D氣氛就吾同哂喇,,超熱鬧。好HAPI*玩左吾系好多野''不過刀好開心''極大班人]]好耐刀未試過喇,,永遠刀吾會忘記5B__心中只有5B先可以令到我甘開心''今次系最後1次落馬鞍山公園玩喇''刀吾知等到幾時先可以再有1次!!11點幾走人lu*去左某某人屋企,,>3<"同你1齊好開心也''|<aaaaaaa))不過太,,,怕羞喇..|-|eeeeeeee玩到第2日既4點幾先走''可以食到你煮俾我既麵''呵呵*正!!珍惜同你1齊既時間*
P.S.就黎考模擬試喇,,加加加油牙,,,各位親愛既5B同學*.
一天一天的我在期待放學
一轉眼卻要告別校園
一張一張的快樂同學笑臉
粉筆似的消失不再遇見
終於終於不懂得老師所講
祇知道 此刻想多聽一遍
終於終於不需要再管積分
祇恐怕 更多的考試未見
* 這校園 這班房 這走廊 這禮堂
告別時 是我心的家鄉
到未來 那一方 人飄泊 路茫茫
仍然在這裡找到一點點光 *
# OOh... 曾同遇上
今孤身走遠方 誰願這樣
OOh... 昂然踏上
雖分開走遠方 明晨能共創 #
------------------------------------------------------------------------------------
離開 這一刻感覺不會忘記
朋友 抱擁告別明天各自遠飛
難得 並沒傷感依依不捨顧慮
重拾昨天 樂趣一堆
曾經 每一天相約找美麗去
陶醉 美的故事互相勉勵去追
曾經 望著天空一起哭泣至睡
臨別說起 亦笑相對
#別了依然相信 以後有緣再聚
未曾重遇以前 要珍惜愛自己
在最好時刻分離不要流眼淚
就承諾在某年 某一天某地點 再見
TODAY WHILE THE BLOSSOMS
STILL CLING TO THE VINE
I’LL TASTE YOUR STRAWBERRIES
I’LL DRINK YOUR SWEET WINE
A MILLION TOMORROWS
SHALL ALL PASS AWAY
ARE WE FORGET ALL THE JOY
THAT IS OURS TODAY
--------------------------------------------------------------------------------------
最後一課 容祖兒
怎可想像 要我重述溫馨的往事
便迫到我眼淚 不聽你意思
尤其是你 不喜歡哀傷沮喪
這一點我知 我知
多麼想念 你那瞭望天空的印象
幻想我有這份 頑強的漂亮
尤其是你 在臨別的豁達模樣
多少也為了我設想
*曾經得你寵我 竟縱壞我
連哀傷都不可 忍受太多
明白孤單一個 都要自強
苦楚試練 無論如何多
都不算多(得到一些 領悟未怕多)*
#離開都要考我 怎麼去做我
誰都知分開 比相處更多
(遲早都會枯竭 誰都清楚)
明白戲夢人生苦短
也可得到最大 結果
何必這麼 教我#
都只因為 你那來自心底的美麗
學懂笑看 世上難題的造詣
尤其面對著 惶惑驚怕亦無畏
得到了學會去放低
這告別 要是忍得到
在未來任何事也可以
承受到 成熟到
不再問你 哪裡有我的去路
從此只好 靠我
|
| 刊登時間︰2006-02-25 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
  
|
| |
|
今日返學*刀冇遲到''好勁牙,,卡卡)仲有7日就得咖喇,,加油加油!!第1/2堂-英文;,,今堂好俾心機聽牙;''因為話哂刀系最尾既2堂英文(*之後3/4堂好快就過左喇,,5/6堂上PE==哈2*我上左去跳彈床牙,,超驚超驚''見到個死肥寶就好想笑牙''之後跳左幾下就落返黎喇,,最好笑就系MAGGIE個白痴婆''極搞笑''跳到好似落D甘''笑到我爆嘴牙''
lunch個陣!!發生左D野''唉,,買野去富寶最尾,,食_1路傾1路食,,同馬雞影左張相,,|<eeeeee之後煲左陣in就返學喇*跟住上中文堂,,道門有D問題]]搞到我地系出面等,,不過等到好開心''因為不斷甘玩''xDDDDD*整左1陣,,入到去miSS送D書俾我地''不過要揪人,,頂*好快就過左喇,,中文_之後上2堂數學*刀好快過,,放左學,,等左1陣''上左錦英坐左1陣''就返歸喇,,
P.E.仲有1............日既正常返學日子,,唉''有D想喊既感覺;''超吾捨得*聽日1定玩得勁爆癲''期待放學成班去馬鞍山公園也''
|
| 刊登時間︰2006-02-23 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 20 | »
|