哈哈!! 我幫牙小諗左個好名!! 叫做:小餃子!! 爽牙!!!!!!!!!! 你好溫書啦!! 仲玩GAME!! 睇你到時點死!!!! 哈哈!!!!!!!! BEE好耐冇見你嚕!! 不過還是朋友吧??! 吾好學小餃子甘牙!! 加油!!!!!!! 你兩個要俾心機牙!!!