唉...................
聽日返學啦!!
想死!
今日係最後一日啦!!
D功課多到爆!!
一陣出去同MON搞掂埋佢!
我係打不死,,鬧不死既!!
野野!!
講真個句!!
D老師有冇睇我日記架??
有既脆脆地認左佢啦!!
吾好係到扮關心啦!!!
收埋啦!!
自己生返個!!
煩佢好過啦!!
講完!!!!
唉!!!!!!!!!
暑假你快D黎啦!
我等緊你!!
我要電頭!!
我要過一個好爽既生日!!
你地個個吾准返大陸!!
同我過生日牙!!!
吾係我攞支PK87打爆你地個頭!!!
死哂!!!!
一個都吾可以走!!
小JAY JAY係咪返左黎架啦??
上次佢話自己係U.S.A.....
但VIO話你返左黎!!
吾好扮野!!!
俾人玩!!!
以後吾信你!!
|