開始返學之後都好悶!! 日日都超眼訓@@! HELP!! 快D放假啦!! ST.CHAN話我地冇咩時間!! 我要俾心機!! 吾可以留班!! 早D訓先得!! 有精神上堂!! 野野!!! 小餃子有冇溫書?? 有口話人冇口話自己!!! 你自己都要溫牙!! 大家一齊努力啦!!!