本身諗住今日去U甩屋企!! 點知MON同U甩,,, 都吾記得左有件甘既事!! 兩個都係大頭蝦!! 得我記得!! 真係想將你兩隻大頭蝦,, 攞去整`乾煎大頭蝦〞 好味!!!!!!!! =_________= MON你吾好又吾記得約左我牙!!! 吾係我帶埋平底鍋返學,, 煎你黎食!!!!! 死未?????! 哈哈!! 今晚記住打黎牙!!