哈哈..........
琴日諗住唱k...
點知錯過左K LUNCH...
算!!吾唱...
跟住去左西九龍..
影貼紙相...
影左兩部..
勁多人....
=V=
跟住去左公園坐...
見到隻雞同個阿伯..
佢地攬到超實囉..
唉..
洗眼........
跟住個阿伯勁係到勁抽隻雞水...
嘔!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住我地去左第二邊坐..
坐到6點幾啦..
去返頭先個到..
嘩...
個隻雞同個阿伯仲係到..
吾該!!!!
你地係開房既話..
就快啦...
吾好係到打飛機...
好Q影響市容囉...
走個時...
我地行過去個邊..
串隻雞同個阿伯...
串左佢幾句...
佢地吾知有冇出聲...
我地走個時,,,
見到幾個救護員,,,
我同佢地講:
入面有隻雞係到,,
吾該拉左佢....
佢地勁無奈...
哈哈!!!!
我好似搵錯人,,,
呢D野好似係D龜做...
**隻雞成個師奶甘,,
個阿伯對眼係咪有問題??
定係太耐冇掂女人??
太耐冇扑野???**
|