嘩!!!!!!!!!!! 話甘快又EXAM嚕!! 俾心機!!! 除左I.S之外!! 我都好俾心機!! 我係好學生!! 俾D心機溫書先得!!! 小BEE又老一年嚕!! 哈................. 生生性性牙!!!!!! 俾心機讀書!! 同餃子一齊上F.2!! 做一個同我一樣既好學生!! 哈哈!! 我會用哂副身家同你過生日!! 得雞碎甘多!!! 哈哈!!