| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 8 日 星期二 
!!  |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日同cman&rita出左去大中行...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
刊登時間︰2006-08-08 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 5 日 星期六 
好爽呀∼  |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日同緊呀媽佢地食野個陣,
cman打黎話去踩單車,
咁我就同cman&rita去左踩∼
我地係大埔墟個間睇,
條友都on9,
唉∼∼
and then我地去富雅個間租..
我地踩去沙田,
跟住食左d野,
就踩番番黎∼∼
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日分左班,
3D~~
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
另外,
祝細so同呀wing百頭到老,永結同心∼∼
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
刊登時間︰2006-08-05 11:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 4 日 星期五 
ha∼  |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日同cman&rita聽簡介會...
得我地三個有去...= =”
聽左一個鐘度,
跟住去左kfc食野,
食完係大中行左三個鐘度,
就番屋企lu∼∼
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
刊登時間︰2006-08-04 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 28 | »
|