| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
化化生日丫* =]  |
分類: 未分類 |
生日快樂丫,,化化
````又大1歲啦,,
祝你同代代開開心心啦^^"
哇卡卡*
今日4點幾醒左*/\*"
5點幾落左去公園"保"煙,,
D牙婆係甘望住晒*口口*"怕怕=口口="
6點幾..去左彩虹*搵FA!FA!*
係OK好似見到佢-口口-"
呵呵*..
就番學啦^^*..
番到學校拎風紀帶*..
上課室*交功課啦^^"
又講中學D野啦*..
真煩*.....+__+"
﹏成堂中文堂冇上*係甘講講講*
美勞堂*MISS 葉又係甘鬧鬧鬧*好煩的說,,
明明冇做錯野刀鬧嫁喎*﹏痴線的*口*"
屌佢老母啦..鬧鬧鬧..鬧乜撚野
用張SIR尼達我地*我好撚驚牙*超超超
食屎西* ﹏成日話留堂留堂*客我地
吾好意思,,我地客大嫁*超`````
小息*問王家淇拎錢xDDD*佢肯比喎*真好人****
買野食啦*入去5C當值啦^^"
一入到佢,,比人圍嘔
比人搶野食,,FUCKING*
小完息就上堂,,
又鬧人,,FUCK YOU MUM*
好撚煩*\/*"
上數學堂*﹏又係中學野*XDDDDDDDDD
英文,,﹏要我介招圖書,,FUCKING,,
比人係甘玩= ="FUCKING*
食飯飯啦^^"好味牙=333="
食完去左美勞畫畫..
又上英文啦,,
上完便放學了*
同壽星女去7仔買酒*
番屋K..同FA!FA!玩MSN*
食飯飯*,,又玩MSN..
同化化傾電電*..
傾到10點幾
比屎忽星係甘串囉*
有化化同代代平安同小杰串番佢地^^THX*
又甘啦*﹏``BI2
|
|
|
**化化|] 於 2006-05-12 03:59 PM 發表:
|
|
|
**化化|] 於 2006-04-27 07:32 PM 發表:
|
網主回覆
笑咩哇``?!* 傻婆xD* Posted at 2006-05-01 07:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|