| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
玩玩玩*  |
分類: 未分類 |
開心的一天*
今日11點幾起左身*..
食左野之後打比條肥婆*
佢岩岩先起身*﹏-口-"
佢用左3秒尼刷牙囉*..勁啦*口*"
等佢搞好晒D野啦*,,
教佢係邊個站落車xD*
我去搵佢啦*..
我地去左MK先*
我地冇"散子"
又吾想行去MTR喎*
咪飛的囉..有米MA?!XD"
個個牙伯係甘問我地野喎*
我同佢講話我得好小錢..
叫佢收平D*
佢話收小我地2蚊喎*
忽腰哇``````
塞車*****..
到左MK*
本來係44.4蚊既..
佢收左我地42蚊*好人哇``
我地行MK中心啦*
買左冷麵食啦*好好味丫*..-3-"
跟住掃街XDDDDD*痴的
去7仔買左支酒,,
肥婆琳就買左西瓜汁*
我買左一串魚旦食,,好味-333-"
食完就坐MTR番樂富*
行左陣*去左後樓梯保煙*
食左一支炸,,FUCK
你知樂富幾多熟人嫁啦*
大部份刀住係樂富既,..
所以吾敢食*..XDDD"
上左肥婆琳屋K*
同佢隻倉鼠玩啦*
好得E牙*..
跟住同佢影相相啦^^"
番到屋K..好彩冇比人屌姐*..
同肥婆傾電化*
|
|
|
化* 於 2006-05-06 01:46 AM 發表:
|
|