今日11點幾起左身*
跟全on MSN啦. .
但吾見老公ON喎___'`
我E為佢嬲左我/.\
跟住佢ON啦. .`
原來佢琴日3點幾先訓*
>V<*跟住就同傾MSN啦. .*
THEN. .*就落街食野. .
食完上尼又同老公傾MSN*
THEN又食飯NAAA. .*
食完又汁野.__.
同肥琳&老公傾電化*
______`完!*= )