
重有3日我生日牙,,好快到\_/唔知點過呢*
*今日我去左藍天打波牙,,牙小燦燦佢又驚d人__我覺得佢好慘牙,,唉*
我都幫唔到,,唉*好灰,,都唔知點解佢咁樣,佢好似識左我之後就係咁___佢而家又話想轉校,,
唉*我又唔想佢轉___佢咁好人~希望佢快d同我地間學校d人好番啦,,

唉,,,,今日去左打波重發生左D野 -\/- 令到我覺得好[XXX]←唔講得*
我見到「[牙X]←唔講得」同一個[XX]一齊牙,,唉+++
都唔知點解會[XXX],,唔好咁啦,,我同佢只係FD喳,,唸咁多野,,唔好唸啦___唉
我都係要開心D啦,,笑下啦 /\/\ HeHe 開心番啦*
走LuUUu,,BIBI*

|