| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 31 日 星期一 
|
| |
今日起左身之後*1 點幾 XD
之後叫牙余陪我食/\/\記`之後係車站等埋威龍一齊過富東*
去到富東搵刀巴AND浩賢`
之後等埋L萍就一齊出MK拉 XD''
之後出到去___無所事事周圍行-3-''
行到肚餓 就食野拉..*
食野都搵左好耐`
最後去左咩[大頭蝦]食!
人地都未食晒*死威龍整佢D飯落我D面到[嘔]
之後個個D野食都黎齊*
得牙余同刀巴D野食未黎-3-''哈哈*
超登對`!佢地坐張抬都係同我地分開!!哈哈*
之後行行行!見到{新之城}`
落去影{貼子相}*
搵到部機!之後大家都企定好位___*
擺埋POST屎`
最好笑就係:::刀巴次次都係做背景-33333-''
爆笑`有少少慘拉`
跟住班威龍成班傻仔甘___+
吾識畫果D相=3=''
一人畫左一陣就OK拉*
點知覺得都係好少*吾夠*再影*
之後刀巴又係做背景`!
-333333333333-''
點解佢吾企係前面呢?!!
我覺得影得好令令令令令牙`!
一定要好好紀念!
個個都影得好令***
之後又係到玩打拳 XD
我覺得好恐怖牙___佢地超大力- -''
跟住又係旺角行左好耐*
行到夜晚-333-''
唸住番去*都要唸好耐
因為吾知搭巴士好定地X好-333-''
番到富東*唸住睇戲`!
但D戲超超超超低B`SO就聽日睇..*
跟住番屋企/////\\\\\*
好開心牙今日*__不過浩賢就黎要走拉''
唸起都會無拉拉係到笑=3=''傻傻地`
BI`
|
出爐時間`︰2006-07-31 01:54 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 138 | »
|