| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 12 日 星期三 
|
| |
TODAY *SO HAPI`=3=''
HaHa !!! !
今日番學校結業禮*
成績退步左=3=`上學期考第3]]今次考第6*
不過都吾算差NA``第6 WO|||||吾易架* -3-
[[第66666666666666666666666666666666666666666666]]
* 之後牙SIR係到訓話XDD
打鐘拉..拎拎拎拎!!!!放學*
行路去到富東 `PLAY''
食左個大家樂XP`之後唸住去圓形坐下拉___]]
點知比我地見到刀巴班人''卡卡=3=
之後咪一齊玩囉*
好好玩牙``佢地乜都玩一餐-口-
同佢地玩得好開心牙*||||
我知道威龍驚咩Na*
***驚比人揸JJ牙***
笑死我拉]]我地係咁揸佢JJ...*
之後又去左聖公會坐左陣`
我地係聖公會打電話比威龍玩佢TEL*
MOM0一開始話::牙仔*番黎食飯飯拉XDD
之後我就扮低B::哥哥''番黎未牙?!我好悶牙*勁好笑/\/\
之後PLAY`PLAY`PLAY`PLAY`PLAY`PLAY`PLAY`PLAY`PLAY`PLAY`
就回家了=3=''
放暑假XD開心*
牙SIR`今日話::::做人要有責任心。
我會記住嫁拉***
|
出爐時間`︰2006-07-12 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 138 | »
|