←←傻豬send比我架"好靚靚牙>v<"
琴日同牙鋒...MIKL...Nacy去左西九龍度行街牙...."
勁好笑= ="應該話無奈先岩lo∼個死人鋒......猛咁拖住
我隻手.....>v<"仲叫我做〞老婆仔〝...."嘿嘿!叫佢唔好嗌
佢狂嗌...總知就唔去啦>v<"本身都唔知佢去既= ="係
去到先知....."我諗住走=3=Nacy捉住我...又唔比我走......
佢地明知我唔鍾意牙鋒架la......仲咁玩我喎......"不過都有收
穫就係買左Kenny果隻碟喇.....佢地仲話買埋側田同楊丞琳既
比我wo= ="佢地都係呃我架喇""我都識買啦.......卡卡卡""

←←★呢個就係喇☆有三款GE....
↑↑買左最上果隻哇↑↑
↖↖ 靚唔靚仔呢 ↖↖
我覺得佢唱歌都幾好架"

講番今日先......
今日好鬼死乖乖牙我""自己留係屋企喎""你地話
喇........係咪好乖..好叻..好鬼〞屎〝坻錫呢???"哇卡卡卡
我知係既....嘻嘻嘻"仲有我升左做老婆豬豬牙= =’

老公豬豬""

你真係傻豬豬黎既"我冇嬲你
喎......"嚇下你姐麻........"可能嚇親你哇"
你問我係咪嬲""我係答唔知啵...卡卡卡"""
邊個話我唔愛你牙???"我丙〞屎〝佢架><"
邊個話我唔要你牙???"嘿嘿!
好啦""就升你級啦""哇卡卡......."變老
公豬豬哇......"係咪好開針呢""?hehe..."""
我愛你哇!!!


by好勁既
老婆豬豬”
好好好!!!就寫咁多啦~>v<"
|