明明今天還可以
為甚麼總是挨不到
我同你講 我覺得我自己已經考得好好
無論你話我廢又好
我第一次唔係好溫書然而考到咁
我覺得好勁
你有冇唸過究竟我有幾辛苦
日日系度讀
D 0n9 又係度煩
我點q溫 總之 我覺得我自己已經好比心機
成績係點 你中意點咪點囉
我無所謂 次次都係咁:)
習慣就好(!)