| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 22 日 星期六  |
| 2007-09-22 |
分類: 未分類 |
今日係我地第2日既校運會
(講左比好多人聽,,都唔信我地今日係校運會)
一早同喬喬搭車番學..
呢日好大風
跟住話行路..但我驚又好次上次甘出一生汗
so 都係搭番車
番到去,,,,好曬好曬!!!!!!
重要曬到我坐既位..好彩Suku有拎到把XX番去
但都係好曬囉
今日`好無MOOD呀
因為曬SO唔太想講野.....我今日同鄒怡傾左好多野呀
好多都係關我同距既事
有我以前同距以前D事(愛情)
哈哈..傾左好多秘密.....我地都唔可以講出去的
係中間...傾左一樣野...
我地2個都好驚....真係好驚呀!!!
我E+又好唔知點做喔...邊個可以教到我呀`````
唉"O"```
校運會1點幾放...為左一D事搞到
2點幾先食得野....有我..明..喬喬..&慧
我地去左食SUSHI....哇...個個一開始就狂食狂食..
因為好肚餓同好貴
SO唔想XX
都唔知有無30MIN....個個都飽曬
跟住我地咪係到傾計囉/...
傾左陣..
見到有新款出...就即刻拎左碟
明距飽唔食..我同另果3個一人一件啦.......
一食左..O SHIT
飽到我PA左係到....訓左係慧果度..
飽到係甘講野....
哇...我真係第一次食得甘飽嫁喳
個個都食左有十幾廿碟...姐係等同食左4-5碗飯
勁呀!!!!
買完單..去左圖書館借書...
實在飽得制 企都企唔直呀
我就話落去M記坐 我地又係到傾左好多野......
慧距話左D野比我地聽
跟住距就哭左出黎呀.......我地都唔知點算好
甘就比距哭出黎啦
過左陣
距就無事喇....喬喬講左肥仔D野....即刻又變番之前既距
慧...你真係好勁呀...
2個字::偑服
一坐就坐左個令鐘.......個肚已經無事喇......
甘就走啦..但又唔想番歸BO
唉..但都要走啦.....點知我行去隧道見到呀妹
傾左陣...距就話送我番俊宏軒..
真係好呀...唔洗自己一個人行......呀妹 THX哦!!!!
FRaNkIE...
你千其唔好呀.....
就算係都唔好作出任何反應.....
如果唔係你應該知你會咩後果啦............
不要不要.....
但..唉..唔知點講..
|
| LOVE : 2007-09-22 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 120 | »
|