YInGzZ
暱稱: ♥ lo_`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
>0<
10/5
有意思嗎??
2008-04-18
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 285
今日人氣: 49
累積人氣: 7294
2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


2008-03-11 分類: 未分類

今日等唔齊人番學lu..```,,,

之後同左怡番.....番到去...之後又變番好似之前甘...

一齊玩一齊傾計....~!!!!但Billy  Pan距唔係好舒服..!!!!距都無咩玩到....

距係ENG堂仲早退左....(發燒)!!!!有病又唔講.....!!```,,

跟住放左學就留低係學校等人.,,,,,,等到5點30就去左北江....

有泰,,,我,,,,怡,,,詒,,,仲有豪哥...~~!!

要去買禮物.....天日要去同D老人家玩遊戲....!!!!``

但就搞到好唔開心囉..!!!!哎```!!!出`得黎就唔應該甘啦....`

行左好耐....``諗住走果時....怡無拉拉又嬲晒我地`喔....!!!

真係啊...!!!成日都嬲...!!!```都唔知想點..```'搞到個個都好無奈..``

番到學校都唔知點算..````!!希望無事啦..!!

甘之後距自己走左...!!!!``我地3個就行另一邊....`;;;''',

行馬路......無紅綠燈果隻.....!!!!我都係第一次...>0<```驚驚...!!

好采有人扶住我..^^

豪哥走左之後....得番2個人...!!!一路行一路傾....!!>3<'''

好似好多野講甘...^^'''''',,,,,,```!!]

送左我番俊宏軒.....距就走喇..!!!之後我番左HOME喇...!!!

今日算係開心既一日嗎???

  

P.S.    {真係好對唔住啊...!!!我講既只有呢句...

我知傷到你....~~~不過...人本來就係甘自私....!!!!

怪就只有怪我自己...``!!}

  

LOVE : 2008-03-11 07:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]