今日等唔齊人番學lu..```,,,
之後同左怡番.....番到去...之後又變番好似之前甘...
一齊玩一齊傾計....~!!!!但Billy Pan距唔係好舒服..!!!!距都無咩玩到....
距係ENG堂仲早退左....(發燒)!!!!有病又唔講.....!!```,,
跟住放左學就留低係學校等人.,,,,,,等到5點30就去左北江....
有泰,,,我,,,,怡,,,詒,,,仲有豪哥...~~!!
要去買禮物.....天日要去同D老人家玩遊戲....!!!!``
但就搞到好唔開心囉..!!!!哎```!!!出`得黎就唔應該甘啦....`
行左好耐....``諗住走果時....怡無拉拉又嬲晒我地`喔....!!!
真係啊...!!!成日都嬲...!!!```都唔知想點..```'搞到個個都好無奈..``
番到學校都唔知點算..````!!希望無事啦..!!
甘之後距自己走左...!!!!``我地3個就行另一邊....`;;;''',
行馬路......無紅綠燈果隻.....!!!!我都係第一次...>0<```驚驚...!!
好采有人扶住我..^^
豪哥走左之後....得番2個人...!!!一路行一路傾....!!>3<'''
好似好多野講甘...^^'''''',,,,,,```!!]
送左我番俊宏軒.....距就走喇..!!!之後我番左HOME喇...!!!
今日算係開心既一日嗎???
P.S. {真係好對唔住啊...!!!我講既只有呢句...
我知傷到你....~~~不過...人本來就係甘自私....!!!!
怪就只有怪我自己...``!!}