| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
2008-02-08  |
分類: 未分類 |
尋日冇打BOLG。。。因為冇心情OR自己太懶啦。。。。
今日補番。。。但5講番尋日既事!!!!^^不好意思喔!!!!!!
今日要去飲呀!!!!!一定會悶死我姐...坐又5係。。,,企又5係,,,,,
由年初2飲到年初6。。。。但並不是請我!!-。-
唉。。家姐同細佬距地初6有得去逗利是。。。。但我番去HK喇!!!!
慘慘慘!!!!!
2。14情人節。。。。13號5得閒lu....。。。
好長遠下。。。=。=不過都期待既。。。。^^
P.S.多天沒跟你聊天了.想你....!!只是昨天晚上傾了一會////
你真的會忘記我嗎??? .....
|
| LOVE : 2008-02-08 10:25 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 120 | »
|