我今日放學之後同秋華小姐去行街街
我地系觀塘一邊行就一邊食野,居然卑我見到有蘿蔔絲買
我勁開心啊,因為我好耐未食過啦
好好味啊,我太愛蘿蔔絲啦,如果日日都有得食,我會好開心架
食完野之後,我地決定由觀塘行到藍田
因為觀塘無秋華小姐想買ge野
系沿途,我地又見到煨番薯
oh,今日什麼日子,竟然會有甘多好好味ge野食出現我眼前
嘻嘻,好開心啊