|
|
2012 年 4 月 2 日 星期一  |
火爆了  |
分類: 生活 |
死x系,你做咩無啦啦屈我啊
我系咪得罪你D咩?你做咩無啦啦走去我阿媽度屈我
你話你見到我同人去玩,你系米真系見到啊?
我無端端比人鬧左幾個鐘,我一路鬧,一路系度喊
我得罪你D咩啊?你唔怕出聲啊
⋯⋯ 你又要同我阿媽講唔好話比我聽你系邊個
甘我真系死得不明不白,我最憎人地屈我
最憎,最憎,最憎啊
你敢同我阿媽講,又唔敢認
你想我死者,你唔好屈我屈大D
屈我索k,殺人啊嘛,反正你甘想我死,屈大D啊嘛
可能你會開心D呢可?
你敢屈我,希望你行路唔會x街令你毀容啦
我心情比你搞到想死,我好希望個天會收你更多
|
|
|
吾好咁嬲:) 哥哥呵番你x) 邊條友仔咁毒牙:@? 等我借個搏頭俾你喊la xd
|
網主回覆
哥哥真好
我要毒死條友  (純屬笑話,勿當真) Posted at 2012-04-12 02:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|