♠﹏希望大家''♣幸福*-} `祝我單身''▄快樂× °.]

`暗戀變成熱戀.                                                                        `愛我的朋友們.
`對你的愛一點一滴的增加*-;;                                                  `謝謝你們給我鼓勵.
`以兄弟相稱'''我已經滿足了=)                                                `以後都不能改變友好關係喔.
`和你1起的回憶;;                                                                    `多年來都是因為你們. 
`我全部都放在心裹,,記在腦中.                                                ` 才會展現出笑容.
`沒有期待你會愛上我.                                                             ` 不然我還是個「自閉青年」.
`只是做好,,朋友的責任.                                                           ` 你們這班好友.
`只能默默祝福吧.                                                                    ` 永誓難忘哇.

YOYOFONG
暱稱: `小憂=)
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-01-08
2008-01-03
2008-01-02
2008-01-01
2007-12-29
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 156
今日人氣: 41
累積人氣: 5964
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


2007-06-15 分類: 未分類

今日我同博仔 .. AR婷AND小唐 .. ''

信便比AR婷同唐唐相處1下AR MA .. / \  / \''

我地玩玩下排球 ..趺左洛水池 ''   正確黎講 .. 係比個細路踢左洛去 ..''//

唉 ..!! 最舔野GE係 ..當個波黎緊GE時候 ,,我唔小心踢走左 ..

注意 .. 係唔小心 ''//            HEE**

最近1諗度要升中 .. '' 我就爆唔開心 .. ''

1班好鍾二GE朋友" 好人的傻曉 .. 包包面的咕咕 .. 令女的殷B.. 可愛的博仔 ..害羞的懷懷 ..

仲有風趣的吳小婷 ..'']]       ←「必記住的 ..!!」

另外仲有1D ..唔多重要GE .. ''乞人憎GE玫瑰花 ..肥胖的小明 ..成績好的小霖 ..

搞笑的小唐..細小的小樂樂 AND 運動好GE肥彭 .. ''

P.S:黑色個D ..唔多重要 ..''無聊打下 .. 可以唔理 ..

仲有D OK熟GE : 有米的鄧鄧 .. 高高在上的蚊蚊 ..普通的細K ..

本來仲有1個GE .. 就係好傻的陳恩恩 ..BU過佢同我好憎GE人玩 ..

我都唔知算唔算好 ,, '' 算NA ..我諗都係GE ..

係我呢2年GE生活 ..緊係有反派NA ..就係肥婆之中GE肥婆 ..簡稱『肥婆之后』''

聰明人1睇就知NA.. ''SO我唔講 ,,//  HAHA ]]






訪客留言 (返回 YOYOFONG 的日誌)


XDSIUK 於 2007-06-20 11:47 AM 發表:
哈哈''講得好岩呀/\/\"
肥婆之后

我都吾會吾記得你地咖>33333<'
XD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝 .. ''  我都係講事實JA ..
小霖教我 ..係事實就要信 .. ''!!
Posted at 2007-06-22 04:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yilovesin 於 2007-06-19 09:38 AM 發表:
hi''
懷懷第一次cm比你..開心嗎??
邊個係害羞的懷懷..^^
唔知你話緊邊個喎[]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HELLO .. 我當初happu  NA..
咁遲先覆你 ..SORRY..
你咪係害羞的懷懷LO..''
Posted at 2007-06-22 04:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小`曳 於 2007-06-15 08:56 PM 發表:
邊個系肥婆''?!
邊個''?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咁唔知 .. 咪就係我班個個LO   ..
等我遲D同你講NA '']]
Posted at 2007-06-22 04:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ARYAN0405 於 2007-06-15 07:06 PM 發表:
5
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩 .. ''      乜你咁夫顯我GA .. ''?!    
BUT算NA ,,''// THX  ]]
Posted at 2007-06-15 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



博仔` 於 2007-06-15 07:03 PM 發表:
我個波`刀系由我拎返/\/\''
永遠記住吳小婷`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇錯 .. 所以都係你最勇 .. 汁番個波 ,, '''!!
唔係永遠記住吳小婷 ..係永遠記住你地 .. !!   / \ / \''
Posted at 2007-06-15 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



博仔` 於 2007-06-15 07:02 PM 發表:
hAl0~博仔黎拉`
1314記住妳喔`333333333333333> 鍚死妳`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TING豬` 於 2007-06-15 07:01 PM 發表:
唉*我留言比你啦
我個保安密碼真差[444014]
畢業? 我都唔想畢!
話咁快六年!?
真係好快!快過眨眼!
我都唔會忘記''
'你'同班好朋友既!
有錢果陣,,我會買返d信!
寫比'你'同班好朋友!
再見!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係LO .. ''   我都覺得好快 .. ]]
你竟然同我講再見 ..爆傷心AR ..依家 '']]
哼 .. ''!!   估唔到你同D咁GE人 ..//    失望
Posted at 2007-06-15 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]