♠﹏希望大家''♣幸福*-} `祝我單身''▄快樂× °.]

`暗戀變成熱戀.                                                                        `愛我的朋友們.
`對你的愛一點一滴的增加*-;;                                                  `謝謝你們給我鼓勵.
`以兄弟相稱'''我已經滿足了=)                                                `以後都不能改變友好關係喔.
`和你1起的回憶;;                                                                    `多年來都是因為你們. 
`我全部都放在心裹,,記在腦中.                                                ` 才會展現出笑容.
`沒有期待你會愛上我.                                                             ` 不然我還是個「自閉青年」.
`只是做好,,朋友的責任.                                                           ` 你們這班好友.
`只能默默祝福吧.                                                                    ` 永誓難忘哇.

YOYOFONG
暱稱: `小憂=)
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-01-08
2008-01-03
2008-01-02
2008-01-01
2007-12-29
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 156
今日人氣: 40
累積人氣: 5963
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


2007-06-26 分類: 未分類

今日1早同鄧鄧去左M記 .. 做私人事 '']]    TO:鄧鄧 ''    多謝曬 ..冇你都唔知點算添 ..''?!

之後AR殷話黎 ..咁我咪叫鄧鄧番學先LO ..  廢事佢遲到AR MA ''  好彩我AND佢同AR殷都冇遲到 ..''

當我洛緊去個陣 .. AR曉咁岩CALL我 ..之後去到OK ..SEE到殷AND曉 咕  ..''

唉 ..!!AR殷又佢GE小俊陪 ..又叫我洛黎 ..''分明玩野JA .. 算 ..!!  心淡 ''  (TO:殷 有仔好叻咩 ..?!)

之後AR曉同咕咕竟然係我唔覺眼GE時候番左學校 .. 你地兩個竟然飛左我 ''  哼 ''~

番到去 ..第1時間上左禮堂 .. '' 咁岩咕咕格黎有位 .. 咁我咪坐LO ..HAPI''XDD..

LUCKY ''!!  之後都冇咩好講 ..放學先係我最嬲GE時候 .. ''

屌 ..!!冇 NA LA叫我收皮怪 .. ''咁我咪話佢死「夾」頭 ..ON99 ''

算NA ..唔講D傷心事 .. ''  AR曉放保習之後

 ..我同佢去左行商場 ..// 跟住我上左佢屋企 ..佢個小表妹爆CUTE ..'']]

原來佢個表妹好鍾二同彭彭玩GA .. '' HEE*

番到屋企又繼續回想他 .. '''






訪客留言 (返回 YOYOFONG 的日誌)


小蠻*))))) 於 2007-06-29 10:48 PM 發表:
呵呵 *V* '' 有仔吾叻nA .!
有你咪叻囉 =口= ''
xD .!

回想我 ?? 我都知係GA喇 ''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

最叻係你 .. 又有仔 ..又有我 .. ''
你仲好醒TIM .. //
/ \ / \
Posted at 2007-06-30 11:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



"...ar瑤--,,,]] 於 2007-06-27 10:16 PM 發表:
HIHI"]]
....吾好嬲啦,,吾好整到友誼                      我個BLOG---HTTP://BLOG.QOOZA.HK/YOYO1127
梨想嘅@我啦
          ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HELLO .. 我ADD左你LU ..
我唔會嬲GE .. / \ / \
 
Posted at 2007-06-30 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



咕咕,,'[ 於 2007-06-26 09:28 PM 發表:
李太??配唔起..
我走先..
系因為8點-8點15要番到學丫!!
以後都唔好講傷心事丫''''
第1個CM..
太勁LA!!''`
不過,,有仔都好過冇GE''
對我黎講``

不過今日系禮堂果陣..
好好笑丫''
做咩唔打GE??
諗番都仲系到笑丫!!!
唔得..
笑到死左..LU''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

首先要THX 你 .. 第1個番言比我 .. ''
對你黎講 ..有仔係好好 ..你咁想有 ..自己溝番件L0 ..//
你咁好條件 .. 你叫1聲 ..大把男仔「呼之則來 .. 揮之則去」NA  .. '']]
係唔係呢 .. '' ?!  我都知係GA NA ..'']] 
你係唔係傻GA .. 淨係識笑我 ..唔好以為係李太 ..就可以笑人AR .. ''
/ \ / \ ''
Posted at 2007-06-30 11:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]