♠﹏希望大家''♣幸福*-} `祝我單身''▄快樂× °.]

`暗戀變成熱戀.                                                                        `愛我的朋友們.
`對你的愛一點一滴的增加*-;;                                                  `謝謝你們給我鼓勵.
`以兄弟相稱'''我已經滿足了=)                                                `以後都不能改變友好關係喔.
`和你1起的回憶;;                                                                    `多年來都是因為你們. 
`我全部都放在心裹,,記在腦中.                                                ` 才會展現出笑容.
`沒有期待你會愛上我.                                                             ` 不然我還是個「自閉青年」.
`只是做好,,朋友的責任.                                                           ` 你們這班好友.
`只能默默祝福吧.                                                                    ` 永誓難忘哇.

YOYOFONG
暱稱: `小憂=)
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2008-01-08
2008-01-03
2008-01-02
2008-01-01
2007-12-29
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 156
今日人氣: 53
累積人氣: 5976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


2007-06-30 分類: 未分類

今日我老媽子心情好好 .. 所以放我出黎玩1日 '' //

難得我老媽子放我出黎 ..我緊係第1時間約班老友記玩NA. .

之後AR博同AR婷出左黎 .. '' 我見得3個咁單丁 .. ''

咁咪約麻AR曉L0 ..點知佢唔出 .. 其實仲有第2個原因GA ..''//

BUT我唔講 .. 後來AR殷黎麻..//  之後我地周圍行AND玩 ''

首先我地去左3樓平台 .. 我地係個度坐左1陣 .. AR博同AR婷就係咁玩 ..

之後佢地上緊平台個陣 ..AR婷推AR博 .. 因為對鞋滑GE關係 ..

佢第1次仆街 .. 成半個PAT露左出黎 ,, 捉緊棋個AR伯 ..望住左AR博個PAT ..

真係淫AR .. '' BU過有得睇 ,.唔通唔睇咩 ..'' ?! 講笑JA ..

突然AR曉CALL我 .. 原來佢又係商場 ..咁我咪去搵佢L0 ''//

之後見到佢個小表妹 '' //勁可愛 .. ^^ ..佢手上面攞住左個汽球 ..

AR婷就成日搵到汽球打佢 ,, 死變態婆 .. 傻傻地GA ..

細路女都蝦 .. '' 冇眼睇  ,,

之後就發生左1件 .. 今日唯11件唔HAPI GE事 ..BU過只係1件小事 ..

就係AR曉同AR博係咁傾 .. 嗌佢地幾次都唔認我 ..算數 ..唔好認  .. 是但NA ..

AR曉走左之後 .. 我地4個去左好皮 ,, 係2樓出面條行人路到 .. //

我地係咁滑洛去 .. 勁HAPI .. 勁似溜緊冰 ..//

玩玩下 ..AR博第2次仆街 ..HI爆 '' 真陰公 ..個PAT又1次受傷 ..

我地之後洛左海皮 ..1路行去吊蟹個陣 .. 唔記得左邊個發現左搖樹 ..

我地用手搖D樹 ..D樹葉就好似洛緊雨咁 ..勁好玩 ..

次次中戈個都係AR博 .. 我地戈個都濕曬 .. ''

勁HI ..我地送完AR博番屋企後 ..

我地去左商場個廁所..吹乾個頭 ..

部吹乾機好似好鍚我咁 ..我1吹就吹好耐 ..佢地2個1吹 ..

就好快冇風 .. 嘻嘻 ..我地吹完之後就各散東西 ,,






訪客留言 (返回 YOYOFONG 的日誌)


小婷` 於 2007-07-02 12:54 PM 發表:
蝦蝦蝦蝦' 我又黎啦'
太勁了' 冇辦法啦!
太得閒啦' 相信你都唔會介意'
我留多次比你架啦!
我就黎癲啦; 其實………
[[ 我愛你 ]]
係咪好感動?'
答案: 係'
咁就留完架啦' byebye
我又要去第二度留啦'
睇下邊個咁幸運啦!
呵呵`
小婷上'
-----------------------
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係唔係傻GA ..請問 .. '' ?!
我唔介二多1個人幫我番CM .. BUT我介二1個傻GE幫我留CM .. ''[[
你愛我 .. '' ?!  但係我唔愛你W0 .. ''
SORRY ..'' 可能會好HURT你 ...'' //
呵呵 .. ''
Posted at 2007-07-02 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hiuloveu 於 2007-07-01 09:16 PM 發表:
s0r唷`冇應你` 333<'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要 .. 下次唔好NA .. ''
Posted at 2007-07-01 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



g572021 於 2007-07-01 01:22 PM 發表:
其實我都係high得街姐;
超開心囉'
博仔開心到仆街'
琴日超超超超超開心'
開心到想瓜老陳'
Luv' 你們 '
記實6'30啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

洗唔洗開心到瓜陳AR  .. '' ?!
博仔又好似HIGH得制 .. ''
我地好耐都未咁開心 ..
我都會記得6'30 ]]
Posted at 2007-07-01 11:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ARYAN0405 於 2007-07-01 12:45 AM 發表:
呵呵 '' 我一定會好好記住今日GA >3<
都吾明點解呀博咁好彩 ..'
你今日一定要去買6合彩喇 -333- ''
xD .! 玩下姐 ''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我都唔知AR博係好彩點係黑仔 .. ''
1日仆2次 .. ''簡直係型 ..//
BU過AR博最型都係個個「周潤發」頭 .. '' ]]
風摩萬千少女 .. '' ]]
Posted at 2007-07-01 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



arpok0415 於 2007-06-30 10:33 PM 發表:
- 仲好講!我仲未同吳小婷計丫!
- 吾好再卑我見到個變態阿伯`細路女刀睇 "
- 叫佢仆街Na "
- 正0n9仔 "
- RemembeR 06`30
- 唯愛*-[`殷.卓.博.婷
- 永遠愛著妳地丫^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都好愛你 .. 地   //算NA ..
鬼叫你個PAT咁吸引咩 .. '' ?!
人地話曬都係長者 .. 你要尊重1下人先得GA .. ''
咁大年紀仲要仆街 .. 好慘GA .. '' ?!
咁你唯愛我地 .. ''唔愛小夜嗱 .. ?!
哈哈 .. / \ / \
Posted at 2007-06-30 11:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]