♠﹏希望大家''♣幸福*-} `祝我單身''▄快樂× °.]

`暗戀變成熱戀.                                                                        `愛我的朋友們.
`對你的愛一點一滴的增加*-;;                                                  `謝謝你們給我鼓勵.
`以兄弟相稱'''我已經滿足了=)                                                `以後都不能改變友好關係喔.
`和你1起的回憶;;                                                                    `多年來都是因為你們. 
`我全部都放在心裹,,記在腦中.                                                ` 才會展現出笑容.
`沒有期待你會愛上我.                                                             ` 不然我還是個「自閉青年」.
`只是做好,,朋友的責任.                                                           ` 你們這班好友.
`只能默默祝福吧.                                                                    ` 永誓難忘哇.

YOYOFONG
暱稱: `小憂=)
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-01-08
2008-01-03
2008-01-02
2008-01-01
2007-12-29
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 156
今日人氣: 7
累積人氣: 5887
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


2007-07-03 分類: 未分類

*今日我要練歌 .. '' 要咩咩總彩排W0 .. ''

我首先聽到AR婷佢地唱歌 .. '' 肥婷佢白痴GA .. 唱得超大聲 .. '' 最大聲就係佢 ]]  ← 笑死我了 ''..

之後到咕咕佢地跳舞 .. '' 好型 .. '' 本來我GE視線係集中咕咕到 .. 後來係冼頌軒 .. BECOZ''佢勁好笑 ..//]

放左學 .. '' 見到小霖AND殷GE老公 .. ''之後係小霖面前提左1個人 .. 即刻唔想再聽 .. 去開左 '' ]]

我地打算去AR婷到.. '' S0 ..陪左AR博番歸後 .. '' 就GO左 ;;

我去左1陣.. '' 走左去AR婷間[訪] .. ''坐左1陣 .. 就............ '' 之後出番去 //]]

根住就開始KAI NA我

 ..展開1連串GE恐怖對話 .. ''玩玩下 ..我老媽竟然打比我 ..搞到要即刻番屋企 .. ''無奈 '']]






訪客留言 (返回 YOYOFONG 的日誌)


yilovesin 於 2007-07-05 08:13 PM 發表:
我好耐都冇cm比你喇∼∼
點樣kai法丫??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都知你好耐冇CM比我呢 .. '' ?!
我唔會比你睇到 ,, '' !!
Posted at 2007-07-06 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



g572021 於 2007-07-04 02:55 PM 發表:
完來你都明白你係kai! 咁都好d嘛! 你果d書'><' 真係可以令我增廣見聞喎@@' 下次仲有咩課題' 記得搵我喎!><'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有都唔比你NA ..  ''
呢D野手快有 ..手慢冇 .. ''
 
Posted at 2007-07-06 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ARYAN0405 於 2007-07-04 12:02 AM 發表:
HAL 0 >33333333333333333333333333333333333333333333<''
卡卡 .. 你都覺你KAI呢 ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HELLO .. ''
下次我再KAI過比你睇 .. '' ]]
Posted at 2007-07-06 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



arpok0415 於 2007-07-03 10:13 PM 發表:
HEY!MAN "
老C.."
有事請教妳!!
妳戈D吾叫仆街..叫咩-3333-?
['特登'] 仆街xdd-3333-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇你個樣 .. '' 都知你冇常識 //
呢D邊叫仆街AR .. '' 我只係趺親 .. '' 之後痛先坐低 .. ''
係2個動作黎GA .. '' 讀多D書NA ..''
你呢D咁GE學生 ..真係令我好失望 ]]
Posted at 2007-07-06 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]