♠﹏希望大家''♣幸福*-} `祝我單身''▄快樂× °.]

`暗戀變成熱戀.                                                                        `愛我的朋友們.
`對你的愛一點一滴的增加*-;;                                                  `謝謝你們給我鼓勵.
`以兄弟相稱'''我已經滿足了=)                                                `以後都不能改變友好關係喔.
`和你1起的回憶;;                                                                    `多年來都是因為你們. 
`我全部都放在心裹,,記在腦中.                                                ` 才會展現出笑容.
`沒有期待你會愛上我.                                                             ` 不然我還是個「自閉青年」.
`只是做好,,朋友的責任.                                                           ` 你們這班好友.
`只能默默祝福吧.                                                                    ` 永誓難忘哇.

YOYOFONG
暱稱: `小憂=)
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-01-08
2008-01-03
2008-01-02
2008-01-01
2007-12-29
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 156
今日人氣: 1
累積人氣: 5699
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 23 日  星期一   晴天


2007-07-23 分類: 未分類

*- 今日我1訓醒 .. '' 就收左1個SMS '' /
*- 原來係aR殷sEnD黎 .. '' 佢話要去CaMp .. '' /
*- 叫我地得閑call佢.. '' 驚悶哇 .. ! >vvvvvvvvvv<
*- 等我仲諗住CALL你出黎玩TiM .. >333333< ''
*- 算Na .. '' 之後aR博calL我 .. '' 話要我陪佢食野 .. '' Bu過我sAy左No ..
*- BeCoZ我aR媽叫我陪佢食 .. '' 如果唔係 .. 就唔出得 .. ''
*- 我諗住去食之前 .. '' 打比aR博 .. 佢話佢地(博..婷..曉)依家洛黎食野 .. ''
*- 當我食完野之後 .. '' 佢地竟然仲未洛黎 .. ''  (又呃我 ..>~<'')
*- 洛到黎 .. '' 又係道講1大堆野 .. '' 推卸責任 ..  = .. = ''
*- 之後我地上左M記食野 .. '' 講左勁多好笑GE野 .. ''
*- 笑爆肚 .. '' 食食下 .. ''
*- 見到有個女人AnD男人 .. 行黎行去 .. '' 係到扮MiSs Hk & MiRs Hk '' 嘔死 ..  
*- 係呢個時候aR曉冇La lA 嗌我 .. '' 講左D .. '' 令我勁無奈GE野 .. '' /
*- 比aR婷同aR博笑死 .. '']]*- 根住aR婷係到玩 .. '' 攪到aR博噴可樂 .. '' FuCk .. !   噴中我 .. '' ]]
*- (吳小婷 .. 你好野 .. 有機會 .. 我1定噴番你 .. !) .. (吳小博 .. 唔該你 .. 下1次記住向吳小婷噴 .. !)
*- 我諗最唔好彩GE .. 應該係我同aR曉 .. '' 食完野 .. ''
*- 我地去買火柴玩 .. '' 係海旁玩 .. '' 之後比個性感aR伯sEe到 .. '' 我地即走 ]]
*- 之後我同aR曉又去買火柴 .. '' 就轉場地 .. '' 玩到超Hi .. ''*- 玩到咁上下 .. '' aR曉人有3急 .. '' 我地就陪佢去茅次 .. '' ]]
*- 走完之後 .. '' aR曉要番歸 .. '' 我地3個就去aR博到攪D野 .. ''之後閃左 ..
*- 我同aR婷差唔多去到車站 .. 佢問我借左30蚊 .. '' 搭的 .. '' (洗唔洗咁多aH .. '' ?!)
*- 其實今日都幾HaPI GE .. '' 如果日日都係咁就好Na .. '' Bu過都唔知咁GE日子過得幾多日 .. '' !
*- 蠻蠻 .. 我會掛住你Ga .. 你要早去早回 .. ''  知冇 .. ?
*- 今日ThX .. 傻曉 .. 博仔 .. 小婷 .. ''                By:卓 ..






訪客留言 (返回 YOYOFONG 的日誌)


arpok0415 於 2007-07-24 07:27 PM 發表:
吾關我事的!`妳牙!`關叫妳講野好笑咩@@?
好好好!應成妳;下次向住阿婷噴`嘻嘻..'←笑裡藏刀喔!!!!
吾駛多謝;因為我刀好開心牙!
掛住老婆牙=))`好耐好似冇見佢拉!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩 .. !  你賴番我aR .. '' ?!  哈哈 .. '' ← 冷笑 '' /
   你記住先好 .. '' 我下次唔會再坐你對面 .. /
     佢依家番左黎Na .. '' ]]
Posted at 2007-07-25 10:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



g572021 於 2007-07-24 09:01 AM 發表:
點解要噴返我? 打錯左!@v@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係唔係打錯Na .. !
Posted at 2007-07-25 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



g572021 於 2007-07-24 09:00 AM 發表:
性感既阿伯' @v@
你又想笑到我透吾到氣咩?
我真系會笑架'
又吾系我噴你'
點解要噴菠我喎!> ,<' [吾公平]
我thX你先岩!
真系好好好好開心!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

會笑得死你咩 .. '' ?!  ←(不要說笑吧 .. !)
  緊係唔會唔公平 .. '' 係你攪到aR博噴GA .. '' !
    唔洗THX .. ''
Posted at 2007-07-25 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hiuloveu 於 2007-07-23 11:20 PM 發表:
我thxx至岩`
好耐冇出黎玩得甘開心喇`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔洗咁客氣Na .. ''
   咁係呢段假期 .. ''
     我地就玩得開心D .. '' !
Posted at 2007-07-25 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]