WELCOME TO YUNGPIG [ DIARY .. >333333333333<"

2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


去沙田行街街 分類: 未分類

今日約左ying同fion去睇戲架~之後就約埋4位醜

男!但好多人排隊,所以睇吾成牙!!好吾開心囉!!

之後又話去唱k,但佢地話價錢貴........算啦!去行

街啦~順便等ying黎沙田搵我地!~

行左3個幾鐘,陳sir就打俾我,話黎搵我地,因佢都要

等陳太太~所以我地去左公園玩,而且我地特燈買

包去魚池餵魚魚.....嘻嘻!!但d魚都吾食既,好冇

癮牙!!!!!

之後陳sir就去搵陳太太,已我地又把握時間去行街

街買野喇!!行到六點左右,返大埔,去富善搵佢地啦,

知走哂,好似去左路德會,所以ying同fion就去左搵佢地,已我返屋企,做乖乖女!!系屋企樓下見到妹

妹同表妹跑緊過黎,心諗佢地肯定接我返屋企啦~點知......原來幫麻麻拎野,佢地真系有孝心!!!!已我當然過去幫手啦!!嘻嘻......

好慘慘牙,一返到屋企,原來佢地已經食左飯喇!!又

吾等我,唯有自己一個人食,早知系出面食完飯先返

啦!!!算啦........之後沖涼啦,一出到黎.....媽咪

同阿爸吾見左人,原來阿爸就去左同阿叔佢地扲邊

爐,已媽咪就去左打麻雀!!唉............又系咁!

今日總系有d野....原來今日打你手提,你阿媽聽電

話,先知你冇拎電話返學校!!!好耐冇聽你把聲......

我已經好努力忘記你,,,,,

但有句話:真正的忘記~是不需要付出的

翁翁加油~你得架!






訪客留言 (返回 YSL520 的日誌)


haydee,,** 於 2005-12-25 01:10 PM 發表:
    你地睇咩呀..???
我22號都去左睇戲喎...   不過係mk.......................
  睇harry potter,,,好好睇呀,,>w<""      
       
       
       
       
       
       
       
       
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

KING KONG~巧想睇,但睇吾成~>3<吾制牙
Posted at 2005-12-29 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

KING KONG~巧想睇,但睇吾成~>3<吾制牙
Posted at 2005-12-29 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: SIUYUNG
性別: 女
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2006-08-29
禁 食
2006-08-21
2006-08-19
2006-08-17
» 日誌分類
全部 (197)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 63
今日人氣: 101
累積人氣: 6524
» 站內搜索
RSS Feed