今日去左大埔堂幫秋水拆番聖誕裝飾~之後就系大埔堂玩,等陳sir同溢青黎........出面落緊雨,搞到我心情好煩!之後我地走啦~佢地講左D我吾中2聽既野,所以好吾開心,就自己走左...系我過馬路既時候,我冇理任何野就行,但個時原來有架巴士烏系駛向我個邊..我相信如果我只要行慢小小,我已經.......
我個時真系好嬲佢地,但返到屋企已經咩都吾記得喇~而且算啦,佢地都系玩下咋,我竟然咁小氣,吾岩既應該系我~
之後寫左書籤俾佢地(決志).....
順便同妹妹整埋個份禮物 ,就訓覺喇~
好眼訓牙~BI BI]]**
|